Morgen verschijnt mijn boek ‘Scoren met Facebook Marketing’. In dit boek leg ik stap voor stap uit hoe je Facebook effectief kan inzetten als marketinginstrument. Hoe maak je een goede Facebookpagina? Hoe krijg je meer Facebook fans? Welke content is voor Facebook geschikt? Hoe vaak, wat en wanneer moet je posten? Wat zijn de mogelijkheden van Facebook voor het bereiken en activeren van je doelgroep? En hoe meet je je succes en welke tools zijn voor handen? In zeven overzichtelijke hoofdstukken worden al deze vragen beantwoordt. Het boek is o.a. te bestellen via de site van de uitgever Entopic, Bol.com en Managementboek.nl maar lezers van Likeconomics maken kans op 5 gesigneerde exemplaren. Hoe? Ga naar de Facebookpagina van Likeconomics, vul je naam en mailadres in(is alleen nodig om mee te doen, dus wees gerust: ik zal je niet gaan spammen) en je bent klaar. Onder alle inzendingen verloot ik vijf exemplaren. Zo simpel is het.
Lees het hele verhaal hier: Likeconomics.nl