Archief | Social Media Nieuws

Hoe maak je als modemerk online het verschil?

Tweet Los van het praktische nut, betekent kleding voor veel consumenten een manier om zichzelf te onderscheiden, uit te drukken en prettig in te voelen. Voor diverse (seizoens)momenten en activiteiten hebben we kleding in onze kast hangen. Achter elke aankoop schuilt een verhaal; de consument maakt een bewuste keuze om die ene broek of jas […]

Laat een reactie achter Lees verder →

Crowdsourcing en co-creatie: reach versus richness

Tweet Zowel crowdsourcing als co-creatie kun je goed inzetten om kwalitatieve en realiseerbare ideeën te genereren. Dit bleek uit de tweede bijeenkomst van The Next Cocreator van 2012. Tijdens deze bijeenkomst werd theorie wederom aan de praktijk gekoppeld met behulp van presentaties en praktijkcases. Lees meer Lees het hele verhaal hier: Frankwatching » Social

Laat een reactie achter Lees verder →

Wikipedia: hoe informatie zoeken veranderde [infographic]

Tweet http://www.frankwatching.com/wordpress/wp-content/uploads/2010/09/wikipedia_3_2-200×200.jpg Encyclopedie Britannica is ruim tweehonderd jaar een begrip als het gaat om het opzoeken van informatie. Met de komst van web 2.0 is er een concurrent bij gekomen: Wikipedia. Vandaag staan we in de serie Infographic Day stil bij de verandering die deze online encyclopedie met zich mee heeft gebracht. Lees meer Via […]

Laat een reactie achter Lees verder →