Tweet Los van het praktische nut, betekent kleding voor veel consumenten een manier om zichzelf te onderscheiden, uit te drukken en prettig in te voelen. Voor diverse (seizoens)momenten en activiteiten hebben we kleding in onze kast hangen. Achter elke aankoop schuilt een verhaal; de consument maakt een bewuste keuze om die ene broek of jas […]

Hoe maak je als modemerk online het verschil?
Geplaatst op 26 juni 2012 door Erwin van Litsenburg in Social Media Nieuws

Crowdsourcing en co-creatie: reach versus richness
Geplaatst op 25 juni 2012 door Erwin van Litsenburg in Social Media Nieuws
Tweet Zowel crowdsourcing als co-creatie kun je goed inzetten om kwalitatieve en realiseerbare ideeën te genereren. Dit bleek uit de tweede bijeenkomst van The Next Cocreator van 2012. Tijdens deze bijeenkomst werd theorie wederom aan de praktijk gekoppeld met behulp van presentaties en praktijkcases. Lees meer Lees het hele verhaal hier: Frankwatching » Social

Wikipedia: hoe informatie zoeken veranderde [infographic]
Geplaatst op 23 juni 2012 door Erwin van Litsenburg in Social Media Nieuws
Tweet http://www.frankwatching.com/wordpress/wp-content/uploads/2010/09/wikipedia_3_2-200×200.jpg Encyclopedie Britannica is ruim tweehonderd jaar een begrip als het gaat om het opzoeken van informatie. Met de komst van web 2.0 is er een concurrent bij gekomen: Wikipedia. Vandaag staan we in de serie Infographic Day stil bij de verandering die deze online encyclopedie met zich mee heeft gebracht. Lees meer Via […]