Infographic: Social Media Monitoring Tools

Een recente studie uitgevoerd door een sociale leverancier van bedrijfssoftware “Oneforty” en het sociale media bedrijf “Kissmetrics”, is omgezet in een infographic. De infographic bevat antwoorden op vragen met betrekking tot populaire Social Media Monitoring tools.

In onderstaande Infographic is onder andere te zien dat bijv. 2,2% van de respondenten meer dan $10.000 per maand aan Social Media Monitoring (SMM) tools uitgeven, 54,7% geeft er $100 of minder per maand aan uit. We zijn benieiwd hoe dat bij jullie zit. Maken jullie gebruik van een betaalde tool, of gebruik je één van de vele gratis tools?

Social Media Monitoring Tools
Oorspronkelijke bericht

Meer over Erwin van Litsenburg

Erwin is adviseur & trainer op het gebied van Social Media. Hij ondersteunt bedrijven en professionals bij het zakelijke inzetten van o.a. Facebook, Twitter & Linkedin. Daarnaast maakt hij moderne websites met Wordpress die zijn aangesloten op Social Media.

Laat een reactie achter

Laat een reactie achter