Op LinkedIn kun je, naast een persoonlijk profiel, ook als bedrijf een bedrijfsprofiel maken. Hoewel veel mensen dit al weten, zijn lang niet alle bedrijven goed vertegenwoordigd op LinkedIn.
Sinds een tijdje kun je als bedrijfspagina op LinkedIn ook status updates delen met de mensen die je bedrijf volgen op LinkedIn. Deze status updates komen dan tussen de andere updates van je connecties te staan die je ziet als je naar LinkedIn gaat.
15 tips voor boeiende updates
Maar wat zijn dan interessante updates vanuit je bedrijf? 15 tips hierover zie je in onderstaande infographic van LinkedIn Europe.
Jouw / jullie LinkedIn bedrijfspagina
Hoe gaat het met jouw / jullie bedrijfspagina? Heb je er al een? Zijn de profielen van je medewerkers eraan gekoppeld? Maak je wel eens status updates? Heb je al veel volgers? Zijn jouw diensten of producten vertegenwoordigd op je bedrijfspagina? Krijg je daar recommendations op?
Plaats jouw ervaringen, tips en vragen hieronder in een reactie achter. Ik ben benieuwd!