Tegenwoordig wordt meer en meer tijd op de mobiele versie van Facebook doorgebracht. Je merkt zelf misschien ook wel dat je vaker Facebook checkt op je mobiel dan op je PC, Mac of laptop. Door de beperktere mogelijkheden voor bedrijven om b.v. te adverteren via de mobiele Facebook app, is het noodzakelijk om je content strategie hierop aan te passen.
“Klassiek” adverteren via Facebook werkt bijvoorbeeld niet via de App. Gebruikers zien alleen de nieuwsfeed en dat feit heeft impact op de manier waarop je als bedrijf mensen kunt bereiken. Qwaya heeft een interessante infographic gemaakt waarin te zien is welke impact de mobiele Facebook app heeft.
Leer dan thuis & in je eigen tempo hoe jij jezelf professioneel kunt presenteren op de verschillende Social Media platforms! Volg de “Social Media Succes Academy” met meer dan 70 online lessen.
Social Media Succes Academy
Hopelijk vond je bovenstaande blog artikel leuk en interessant … Wil jij zelf van alles te weten komen over hoe je LinkedIn, Facebook & Twitter succesvol inzet? Hoe je meer omzet kunt halen via Social Media? En hoe je beter gevonden worden via Google?